Tema: Re: iPhone 4 klausimai
Autorius: padugne
Data: 2010-11-09 21:13:01
On Tue, 09 Nov 2010 10:44:10 +0200, Gera wrote:

> Matote, ponai.... Ne daznai to reikia, zinoma, bet kartais kokiam
> Londone tarp aukstu pastatu integruotas GPS labai siaip sau veikia. Bent
> jau mano dabartinio HTC Touch Diamond 2. Abejoju, ar iPhone4 vidinis GPS
> bus is esmes geresnis. Todel ir yra gerai tureti patikimesne
> alternatyva.

Spek ar tas tavo isorinis devaisas matys kazka daugiau nei telefonas.

Kiek bandziau "buitines" GPS peles su sirfstarIII ir skytraq venus
chipais, jokiu esminiu privalumu nepastebejau. Mano standalone garmin'as
netgi maziau jautrus.

Seip jei nesi parsisiuntes svieziu almanachu, tai visi tie GPS chipai
turi gana ilgus cold-boot laikus kol juos susigraibo is dangaus vezlisku
greiciu ir pasigauna pirmine pozicija. Bet karta pasigave laiko netgi
labai gerai. Nors jei gprs roamingas ne problema, tai pirminis procesas
automatiskai labai pagreiteja vartojant wifi ir gsm bokstu duombaze.

Anyway, kiek teko naudotis, tai nei vienam didmiestyje jokiu
reiksmingesniu problemu su i telefona imontuotu GPS jau senai
nepastebejau.

--
kthxbai.