Tema: Re: WP7 - buvau pemes pamaigyt...
Autorius: padugne
Data: 2010-11-03 22:42:55
On Wed, 03 Nov 2010 21:48:11 +0200, Memba of board wrote:

> sutinku del Ifaune korpuso, grafikos  ir Androido OS. O kodel Noklos
> elektronika? Taigi genda irgi kaip pasiutus, draugas latvis kelias
> Noklas e52 keite pagal garantija viena po kitos.

Vargu ar tai pacios elektronikos bedos, greiciausiai sutaupe komponentu
uzpirkime ar technologiniuose procesuose. Kitaip tariant, skerst reikia
ne tiek inzinierius kiek biusthalterius.

Seip jei rimtai, tai iki noklos telefonines dalies kokybes kitiems reikia
dar daug lauku apsh... Paskambini pvz is kokio E50, balsas puikiai
girdisi net labai triuksmingoje gatveje.
Mano nexusas irgi turi antra mikrofona, bet rezultatai toli grazu
neprilygsta noklai. Kartais (bet nedaznai) netgi atvirksciai, triuksmo
slopintuvas pernelyg isijaucia ir ima slopint balsa. Galbut todel sitos
fycios i desire ir neidejo.
Rysio atzvilgiu irgi persekioja pojutis, kad mano E50 geriau "kabinasi i
tinklus" nei tureti HTC devaisai.

--
kthxbai.