Tema: Re: HTC Filfire
Autorius: Darenas
Data: 2010-10-05 10:53:44
orginaliai pas android yra MARKET, pasileidi ji ir per search susirandi free
es exploreri ir instaliuoji ji. Tada programose atsiras ikona es explorer.
pasileidi ji ir tvarkaisis su failais panasiai kaip kompe.

uch nezinau kaip kitaip paaiskint.
jei jau is sito video nesuprasi....
http://www.youtube.com/watch?v=7UOAw124y1s

tik cia astro exploreris, tas pats ir su es exploreriu.

Darenas