Tema: Re: HD2 ar verta laukti
Autorius: padugne
Data: 2010-09-29 10:49:24
On Wed, 29 Sep 2010 09:54:02 +0200, Darenas wrote:

> nezinau kaip kitiems, bet man kai nedaznai vaziuoju i uzsieni, problemos
> nesudaro rankiniu budu isjungti.
> del automatinio tikrai nezinau, nenaudojau ir nereikia man. :) siaip

Jo, tipiska WM juzerio pozicija kuria beje nepamirsta apkaltinti savo
grauztukiniu oponentu :) Ir dar nepamirsti prideti pastaba apie ranku
tiesuma.

> tai, seniai jau nuomone suformuota, kad WM reikia nekreivu ranku ir
> dometis tuom. Su android zymiai paprasciau viskas. As asmeniskai uz wm.

Jo, pasipypti su visokiais nuobodziais tinkinimais ir rezultate vistiek
turet virvelem suraisiota sh... nes daugelis dalyku apskritai nepasidaro
nepriklausomai nuo ranku tiesumo.

Beje, su nekreivom rankom gali tinkinti belekokia OS, kad ir ta pati iOS
ar Androida. Pastaraji netgi gerokai labiau, nes dauguma kodo opensource
ir gali susiprogramuot kaip tik panorejes.

--
kthxbai.