Tema: Re: HTC HD2 kai aktyvuotas ekranas, spaudeliojasi kišenėje bile kas
Autorius: Rolandas
Data: 2010-09-13 18:56:31
sitoj vietoj tai taip sudinai veikia. arba jei kas skabina tai ir lieka
neuzsirakines, ypac prisispaudo tam gamykliniam dekliuke...
Yra galimybe, bt reikia instaliuoti papildomas programas s2u2 ar kazkas
tokio........ dar galima imesti smart lock 2.0f, galima nustatyti kad
atsiliepus uzranintu.
abe keicia aplinka...