Tema: Re: padekit, patarkit:)
Autorius: TikimeLaisve
Data: 2010-09-11 23:43:37
"mindE" <someone@microsoft.lt> wrote in message news:i6glvc$6b7$1@trimpas.omnitel.net...
> laba, reik patarimo renkantis pda.
> vienas is pagrindiniu reikalavimu - kad aparatas galetu pakeisti uzrasu
> knygele. t.y.- patogus, nekomplikuotas sketchinimas ir teksto fiksavimas
> butinas, bet pakanka informacijos issaugojimo kaip paveiksliuko, t.y. joks
> OCR'as nebutinas. t.p. prasau pakomentuot kokios sketchinimo programos turi

Nežinau ką reiškia "sketchinimas", bet jei turima omeny paišymas su stilusu ant touchscreeno, tai dabar tokių "PDA" rimtos kompanijos nebegamina (na dar likęs iš senų laikų HP ipaq 211).

>  kaip
> yra su ekrano resursais? kiek intensyviai ir kiek ilgai ji galima drozti

Keistas klausimas... ekranas nuo "drožimo" nesidėvi, nebent iš jėgos sulaužysi.

> atitinkantiems mano keliamus reikalavimus)? antras pagal "reikalinguma"
> dalykas galimybe gana daug skaityti e-literaturos ivairiais formatais -
> dazniausiai naudojami pdf ir djvu. skaitoma butu taip pat ir onlaine. pdf

Skaitymas ant pda yra mazochizmas ir akių gadinimas. Apskritai pagal pageidavimus tai tablet pc labiau tinka.