Tema: Re: Q: gal bandet kas? (fm transmiter)
Autorius: tomisk@draugas.lt
Data: 2010-08-10 13:41:32
Jau geriau nusipirkt maga su AUX iejimu. Tuomet galesi tiesiai jungti.

As tai pasidariau kitaip: isardziau maga (su AUX) susiradau kur paduot
garsa (t.y. stiprintuvo iejima) ir isvedziau lizda i priekine auto panele.
Pliusai: nereikia ilgo laido ir nesimaiso jis, atrodo lyg butu taip
originaliai padarytas. Beje nuo to mago dar pasiemiau 5V ir salia audio
lizdo pridejau USB lizda.
Tai dabar mano PDA ir garsas ir maitinimas jungiasi paprastai, laidai savo
vietoje - nesimaiso.