Tema: Re: Radarai
Autorius: amenox
Data: 2018-07-16 17:33:18
Na bet įvest tai jau reik, bet kada įjungt gali. :) Tiesa ar ten greitį
sužinot galima vidutinį?

"Doxlas"  wrote in message news:pii9s3$368$1@trimpas.omnitel.net...

Sektoriniai gi dar "neveikia" - metrologinės patikros negauna, tai demo
režimu sukasi, baust negali.

"amenox"  wrote in message news:pii8gr$26k$1@trimpas.omnitel.net...

Senokai ten bebuvęs, na jo yra kažkas, bet duomenys tik balandžio
atnaujinti. Aš va sektorinius jau lyg ir visus radau, tai nžn. Nu aišku,
reiks pasilygint.

"Doxlas"  wrote in message news:pii7pn$1ke$1@trimpas.omnitel.net...

O tai:
http://forumas.gps.lt//viewtopic.php?f=29&t=1780

"amenox"  wrote in message news:pii48j$uj3$1@trimpas.omnitel.net...

Čia tokia idėja gimė dėl radarų, kadangi kažkaip jau poiplaza kaip ir
nelabai, o daugiau nerandu kas tais radarais čia Lietuvoj užsiima tai gal
atgaivint galima tokį daiktą? Va primečiau tokį ką radau šiai dienai, gal
galit žvilgtelėt ar visi taškai ten tvarkoj, gal kokių naujų žinot? Jei
palaikys kažkas tai gal padarysiu online užkrovimą per Garmin Express.

https://www.google.com/maps/d/viewer?mid=1f7YDidI5WS6cbMXQVSlk5Pz9jxZvXVCC&ll=55.20188675726361%2C23.63207338874804&z=8

Galit čia rašyt, galit man emeilan. Sunumeravau visus tai jei ką galit
numerį tiesiog parašyt kad tipo nėr, arba parašyt kurio nėr su koordinatėm,
koordinačių formatas pageidautina koks dabar yra, užknisa konvertuot :) Tai
tiek.