Tema: Re: reikia nav android tikslios
Autorius: ROOTS
Data: 2017-11-17 12:31:30
Osmando OSM mapai geri, ypac vaiskciojimui, bet vat pats navigavimas osmando
man visiskai shuds :(
As pagal situacija naudojuos kazkuriuo is situ:
Waze (google maps naudoja). Gal sitas bus tiksliausias su google maps
zemelapiais senamiestyje.
HereWeGo
MapsMe
Navigon
Na ir aisku IGO kaitaliojant skirtingus zemelapius. Igo man maloniausias
navigavimas, susistyguoju kaip man labiausiai patinka.
Osmand

"Yvl"  wrote in message news:oumbsq$ll3$1@trimpas.omnitel.net...

osmand?

"Zanas"  wrote in message news:ouks2k$jh7$1@trimpas.omnitel.net...

Kaunas
dirbama prekiu pristatyme, kolkas naudojama "here" androide siek tiek
tenkina, bet grybauja su privaziavimais ypatingai senamiestyje, gal yra
kokiu alternatyvu isbandytu kad ir mokamu?.
thanx.