Tema: Re: iGO Amigo v8.4.2.81333 (Mar 12 2009)
Autorius: daumrimas
Data: 2009-04-11 07:31:42
Na dar egzistuoja pilnas iGO Amigo content katalogas su visais Europos
mapais.
Keleta mapu is jo, kuriu mes lig siol neturejome, as jau paviesinau 4pda.ru
ir ppcvarez.org forumuose (Slovakija, Graikija, Kipras ir Didzioji Britanija
su pasto kodais). Kiti jau kartojasi arba yra keletos dienu naujesni ir
dubliuotis nera reikalo...
Be to man neetiska visa tai ir paskleisti...Tai vistiek pasirodys...