Tema: Re: Routingo klaida TOPO Lietuva
Autorius: Yksas
Data: 2009-04-10 17:08:37
blembacki, biski negerai darai su tomis naujomis versijomis.
Jei paskelbtum, kad ruosiuosi uz menesio leisti nauja versija, tai manau,
kad visi entuziastai tau susiustu
greitai visas savo zinomas klaidas.Kadangi katik isejo 1.07, tai visi kaip
ir aprime buvo, kad sekanti versija bus negreit, tai ir klaidu nepuole
siusti :)
Zinau keleta klaidu Palangoje, Plungeje, Panevezy, kuriu neskubejau siusti,
nes galvojau, kad sekantis update bus netaip greit.
Kazkada siuliau pakurti tinklapiuka, toki kaip latviai turi savo keliu
klaidoms gaudyti.Jei jau tikrai norite, kad Lietuvos Topo butu tikrai
geriausias, tai be visu vartotoju pagalbos tikrai neissiversite.
Dabar kazkas atrado klaida, bet raportuoti apie ja yra sunku.Labai mazai kas
landzioja po news, daro screenshotus ir siuntineja.Jei butu kazkoks
lengvesnis budas tam reikalui atlikti, tai tikiu, kad klaidos greit butu
isgaudytos.
Cai tik mano toks pamastymas rastu :) Gal kam is HNIT ar Fedingo kils kokiu
minciu :)