Tema: Re: Padekit: TT7.450 nei iGO 8.3 neranda GPS imtuvo WinCE
Autorius: manachas
Data: 2009-04-02 16:21:19
pries naujinant fw, paskaityk atsiliepimus apie tai (forumuose), as padariau
savo MS2000 is ofiacialaus puslapio ir ka... suknisau... nes imetu turini
pagal instrukcija, reset, atsiranda "OS Upgrade" ir psio, stovi - nieko
nedaro. Po 12val, nusprendziau , kad nmieko nebus - reset ir istraukiau SD.
Jep sistema uzsikrove, viskas veikia, bet.... kol neissikrove batareika
(arba ja fiziskai istrauki), tada juodas ekranas su "System startup" ir
niekas nepadeda, kol vel neikisi SD su ofiacialiu Updatu, palaikai su
pakibusiu uzrasu "OS Upgrade" ir toliau kaip jau rasiau
ieskojau atsakymu googleij, bet niekas nzno. Taip kad pasiziurek, pries
darydamas :)

"Silly" <no@spam.org> wrote in message
> tokiu atveju, imho, tavo problemos sprendimas - atnaujint firmware /
vidini softa. uzmesk aki i
http://www.vdodayton.com/default2_and_fz_menu=product_documents_and_dataid=5
23382.aspx

> [...]
GPS,