Tema: Re: Kaip padaryt soft reset Asus 636N?
Autorius: Mrlz
Data: 2009-03-26 11:12:53
Jau uzteko :)
Nemoku as tais pda naudotis :) Paskutini karta pries pora metu buvau
isirases igo6 ir dabar sugalvojau igo8 isirasyt :)

O dar del tu greicio matuokliu stacionariu norejau paklaust, tai tiesiog
atsisiunciu igo8 txt failiuka is
http://www.poiplaza.com/index.php?p=download&d=468&lstpg2=sdb&lstpg=ds&lsts=_LSTS_
Isidedu i igo8/content/speedcam folderi ir viskas?
O tai pries kiek laiko supypses ar parodys, ta greicio matuokli?

--
www.boulingas.net - Boulingo diskusijos