Tema: Re: iGo neissaugo nustatymu
Autorius: Shadowed
Data: 2016-09-02 13:48:14
Chm, o ten pas tas "Kūrėjo parinktis"  nėra kokio setiingo tinkamo ? Man
įdomus dar tas "OEM atrakinimas". Čia gal rootinimo analogas be didelio
3,14siaus ?

"Caponi"  parašė naujienų news:nqbkt6$11p$1@trimpas.omnitel.net...

Turiu įtarimą, kad iGO neturi teisių rašyt į SD kortelę. Senokai tuo
domėjausi, gal yra kas pasikeitę, bet anksčiau sprendimai buvo 2 -
instaliuot į vidinę telefono atmintį arba nurootinus aparatą ten su kokiu SD
Fix priverst kortelę veikt kaip reikia tau, o ne kažkokiam googliui.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/