Tema: Re: MODECOM FreeWAY SX 7.0
Autorius: Caponi
Data: 2016-02-11 18:41:46
Neparasysiu konkreciai apie sita navigacija, ale labai siulau pagalvot ar
verta tokias nesamones siais laikais pirkt. Tai tik mano nuomone, ale man
zymiai logiskiau atrodo paskirt tam reikalui bele koki telefona ar plansete,
nes turesi zymiai universalesni daikta tiek papildomu funkciju kiekiu, tiek
techniniu parametru, tiek ir navigacijos programos variantu prasme (ne as
neskatinu vogt, bet, tarkim, Androidui yra kruvos visokiu tiek mokamu, tiek
nemokamu navigaciju ir galima laisvai rinktis, o dedikuotam devaise
paprastai tenka tenkintis tuo, ka gamintojas idejo ir dar su ribota
palaikymo trukme).

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/