Tema: Re: Sygic akcija
Autorius: kufass
Data: 2015-12-17 06:52:54
Skiriasi marsrutu sudarymo algoritmas,todel ir gaunam skirtingus
varijantus,esant tiem patiems pradiniams zemelapiu pagrindams.
Nors ir pats TomTom gali chalturint.
Pats pastebejau,kad pvz Italijoj seno tipo TT dezuciu zemelapis nerasdavo
adresu,o naujo tipo TT GO Android -rasdavo.
Abu zemelapiai buvo 955 versijos,tai duomenu bazes turetu sutapti.

"bat0nas"  wrote in message news:n4r72d$4jv$1@trimpas.omnitel.net...

Sygic irgi naudoja TomTom žemėlapius.
Tad realiai - jie visi naudoja TT.

Tai štai ir klausimas: ar Sygic kažkaip kreivai tuos žemėlapius kartais
interpretuoja, ar TT žemėlapiai nėra itin geri.

"do"  wrote in message news:n4pi7j$l95$1@trimpas.omnitel.net...

Jei reikia detaliau lt ir aplamai rytu europoj - bandyk tomtom, jei perki
oficialiai. Arba ig0 prim0 su tomtom zemelapiais.