Tema: Re: Navigacija i auto
Autorius: svyt
Data: 2015-09-20 18:49:50
Nesutinku su siuo teiginiu, bent jau samsungo s4 ekranas nesviecia
 stipriau. Arba kinietis kinieciui nelygu, du turejau abu siuo
 poziuriu nekele problemu. Ir apskritai nekele, htc kaip tik
 labaiu vargau kai jis nio perkaitimo vis atsijungdavo. Tam yra
 saules blendes, ar bent jau reikia nulupt gamykline plevele nuo
 ekrano, tuomet visai pakankamai matosi.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----