Tema: Re: Nuvi 1490T
Autorius: Doxlas
Data: 2014-05-17 09:56:01
Jei androidiniam telefone reikia topo LT žemėlapių, galima instaliuot į jį
Garmin StreetPilot ir susidėt LT topo žemėlapį, arba instaliuotis Androzic
ar OziExplorer ir susidėt Lt topo žemėlapius ozi exploreriui.
Jei telefonas nerootintas, su Garminu gali būti vargo. Jei atminties
kortelėje vietos netrūksta, tada žymiai paprastesnis variantas - Androzic ir
LT topo žemėlapiai.
Linkai:
LT topo žemėlapis oziui, androzicui
http://forumas.gps.lt//viewtopic.php?f=29&t=1998&start=405#p61389