Tema: Re: Klausimuks apie TomTom Go910
Autorius: Kurmis
Data: 2014-05-12 22:06:07
beje, problema pagal googeli labiau su softo luzimu, ne su versija susijusi.
gal ten koks fiksas yra, bet kolkas matau kad luzineja sitos dezutes lygioje
vietoje. t.y. pakanka isjungti viena karta ir kita karta jau tik
persikraudines.
Kurmis

"do" <no@spam.org> parašė naujienų news:lkoiq7$1k4$1@trimpas.omnitel.net...