Tema: Re: China offline
Autorius: kufass
Data: 2014-02-25 19:47:12
Va,va buvo mano chebra puse metu Shanghaj Expo parodoj.
Visko pripasakojo.
Taksistai angliskai nesupranta,bet ir daugelis nemoka net skaityti
kinietiskai.
Tai gal ne navigacijos reik,o kokio travel guide.

"Marius"  parašė naujienų news:lei2f7$hti$1@trimpas.omnitel.net...

O pesciom po miesta reikia vaiksciot, metro, taxi.
Susizymet vietas ir pan. Galima navigacija isnaudot daug kur,
nebutinai tik vairavimui. Netgi susineket gali "kinietiskai", kiekvienas
supras
kai parodysi kur tau reikia.

"kufass"  wrote in message news:lehdod$u04$1@trimpas.omnitel.net...

Bet vistiek nesuprantuc kam tau ta navigacija.
Gali zmoniskai parasyti ar moki kinu kalba ar turi kinietiska vairuotojo
pazymejima.