Tema: Re: pririsimo taskai? prisegtas pvz
Autorius: karolis
Data: 2014-02-19 11:01:03
ghm, o kokiu budu man toki vaizda geoportal.lt matyt kaip tamsta mato?

situacija tokia, kad turiu batimetrini popierini Dusios ezero zemelapi,
nuskenavau jau, sujungineju, bet kaip tiksliau pririst nesugalvoju. Gal tie
senieji geodeziniai punktai (pas mane parasyta "reperiai") buvo kaip nors
pervadinti naujai? Jei nesunku gal gali paziuret kokie geodeziniai punktai
yra netoli tokiu tasku:

1. 54.318517, 23.649524 (WGS)
2. 54.32508, 23.679893 (WGS)
3. 54.32508, 23.679893 (WGS)

prisegu dar skenuota lentele, gal ka padetu ji? koordinates duotos
paskutiniu triju reperiu eiliskumo tvarka

"saimhe"  para naujien news:le0b54$t6a$1@trimpas.omnitel.net...

> kas tie taskai "T-5702" ir "T-4456" ar kazkur galima rasti ju koordinates?

   Geodeziniai punktai. T laik ir tos vietovs geodezin tarnyba
galbt inot :)
   Pavadinimai  esamus lietuvikus nepanas. Anuos bt galima per
geoportal.lt susirast (prikabinu pavyzd).

   Kaip sovietiniais laikais isisukdavo, nesivaizduoju. Esu mats
archyvinius "kroki" -- grubus vietovs brinys, kuriame punktas
priritas prie kit objekt per kelis atstumus iki j, idant vliau
bt galima rasti kad ir po sniegu. Koordinai nebuvo.
   Kita vertus, jei detaliajame plane paymti keli punktai,  kuriuos
orientuojamasi, tai prie statybas kuoliukams sukalti irgi pakaks
prisiriti prie vietovje fizikai esani punkt.

--
  saimhe