Tema: Re: Centrine amerika
Autorius: Mailius
Data: 2014-01-04 15:12:33
Neveikia magnet linkas, sako unable to parse :( Salys reikalingos man
Belizas,Kosta-Rika,Gvatemala,Gonduras,Nikaragua.

"ats"  wrote in message news:la74j1$kkf$1@trimpas.omnitel.net...

sitam magnete viskas yra tik reikia i?sirankioti ko reikia

magnet:xt=urn:btih:39331dea9f44defd1835f5f4387f3bab24960570&dn=igo8.3_maps&tr=http://tracker.publicbt.com:80/announce&tr=udp://tracker.publicbt.com:80/announce&tr=http://tracker.openbittorrent.com:80/announce&tr=udp://tracker.openbittorrent.com:80/announce