Tema: Re: Garmin 60csx pastebejimai raoutinant
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-24 07:53:43
tu galvoji labai aiškūs tavo tie terminai?
"tas rausvas ruzavai pariskinimas zymejimas"
nufotografuok bent jau.
ar bent jau pasakyk - pritraukia tau visą sankryžą ar ne.

"Sharoonas" <sharoonas@sharoonas.net> wrote in message news:gq8khk$8q1$1@trimpas.omnitel.net...
> [...]
> abu nusukimus kai yra issisakojimas isilgai o ne 90 laipsni kampu tada taip
> viskas aisku bet kai vienas kelias tolsta nuo kito ir tokiu yra 3 va tadai
> tai loterija ar pataikysi i norima marsruta jeigu suspeji pasiziureti kas
> turi buti ant zenklu parasoma tada normalaii nusuki o kitaip tai loterija...
> beje norejau siaip suzinoti ar normalus garmino irenginiai masinininiai
> tokiose situacijose lygiai taip pat atvaizduoja  ar aiskaii parodo kur kuris
> kelias issisakojime tolstantis yra.... nes tom tom tai aiskaii paroso tai "

garmin 60scx irgi aiškiai parodo.

> kita situacija buna kai varai per kaimus  cia irgi vokietijoje , kitas
> nusukimas uz 30km ir jis nutolina, o miesteliuose gatves isvingiuotos ir

ką reiškia nutolina? gali nusireguliuoti kokiu masteliu rodytų.

> nieko nematai kai buna Y raides issisakojimai :) gerai kai zemelapyje ir
> kelyje sutampa pagrindinis kelias kitaip nespeji zumintis kad pamatyti kur
> reikia nusukti...

tai kai reik nusukti, jie nepritraukia sankryžos?
nu tai nusistatyk, kad pritrauktų, kokios problemos?