Tema: Re: Nav N Go iGO 8 v.8.3.2.73871 (2009.01.25) official retail R3 PDA version update
Autorius: daumrimas
Data: 2009-03-20 13:27:55
Del darbo...
Dirba jos visos neblogai.
Naujoji taip pat. Jokiu problemu kaip ir nematau...
Na nesurisa ji man vieno Asus 636 virsutinio desinio klaviso...Bet cia ne
problema.
Pas mane su instalu taip pat kol kas stovi 8.0 versija. Bet be jos dar yra
tris be instalo. Viena navteq mapams, kita 8.3 versija Teleatlaso mapams ir
t.t. Gal dabar sukeisu. Bus iGO8.3 su instalu, kitos be...
Na nera jokios problemos tai kiekvienam pasidaryti.
Susikuri rinkinuka, atsidarai WinRar programele, pervadini application.dat
faila i iGO8. Dar truputi pakoreguoji sys.txt faila kad katalogo pavadinimas
ir iGO8.exe failas butu tinkamose direktorijose...
Ir belieka ta rinkinuka persikelti i SD kortele.