Tema: Re: iGo Samsungui S4
Autorius: svyt
Data: 2013-10-01 19:02:31
o man kaip tik tomtomas, sygic truksta info ant ekrano, cia gal labiau
priklauso kokiem marsrutam naudoji, jei po lt ir rast viena adresa, dzin pro
kur vaziuot tai pakanka, kai reikia man sukurt-paskaiciuot atstuma iki
tikslo su 7 tarpiniais taskais ir vaziuojant sekt informacija greitis, kiek
liko km ir laiko, kiek liko iki sekancio tarpinio tasko su minetais pasidaro
sudetinga. dar pvz furistas turi darbo laiko 1 valanda, ir reikia pasiziuret
iki kurio parkingo davaziuos per ta valanda- velgi su igo paprasciausia ta
padaryt, ar rast pakeliui maisto prekiu parduotuve nenutolstant nuo
marsruto. paieska ir tarpiniu tasku ivedimas tiesiai is zemelapio vel igo
paprasciausia, beveik bet kuriam zemelapio rezime bakstelejai taska ir
isivedi.

--
svyt / VW golf combi OD variant