Tema: Re: TomTom Renault mašinose
Autorius: svk
Data: 2013-06-25 14:49:55
Rankos gal ir tesingos, bet kiek suprantu suprantu, jeigu Navcore 9.846
(toks pas mane) - tai STOP - jokių šansų pasikeisti žemėlapį :(

"arunass"  parašė naujienų news:kmptca$g6i$1@trimpas.omnitel.net...

Niekas ten nerista ir visiems veikia,jei rankos teisingai auga.

"svk"  wrote in message news:kmourd$68s$1@trimpas.omnitel.net...

Čia TomTom'as iškišinėjo savo senus apratus ranault? - jie ten nuo 2009 metų
pradėti dėti, kada jau senų sd kortelių irgi nebebuvo. Bijau,kad čia
giliau - pats aparatas yra kažkaip rištas ir nepriima nieko, kas renault
nėra modifikuotas.

"Ram"  parašė naujienų news:kmj00q$do2$1@trimpas.omnitel.net...

svk wrote:

> Bandžiau įdėti kortelę iš normalaus Tomo, 4Gb, tačiau mašina pasakė,
> kad negali tokios naudoti.

bandyk rasti 4Gb ne HC standarto.Retenybe gerokai ,bet su ta turetu
veikti.Pas man su seneliu fotiku tas pats.