Tema: Re: Windows Phone 8 offline navigacijos programa?
Autorius: kaiser
Data: 2013-05-23 12:02:50
Abu paminėti yra WP8. Bet Garmin skirtas tik US ir CA rinkoms, o Navigon
yra Europinis, siūlo pirkti už 51.49GBP. Tik kitas niuansas jog Navigon
Europe paketui reikia minimum 1.1GB, o brolio HTC 8S po paros naudojimo
laisvos vidinės atminties buvo 750MB. Čia su keliomis nesunkiomis
programėlėmis. Į SD berods programos nepersikelia. Matyt visgi Lumia 620
reikėjo žiūrėti. Ten ir vidinės atminties 8GB vietoje 4, ir Nokios
navigacija nemokama būtų buvusi :-|

--
kaiser