Tema: Re: gal kas turite sony xperia go pasileide primo ?
Autorius: svyt
Data: 2013-05-16 11:37:19
tai kad butent taip ir nesigavo, rezoliucija kaip ir ta pati kaip mano
samsung ace. Nu dzin, uzeis kada i svecius pamaigysiu, irenginys kaip ir
nieko, atsparus vandeniui, bet nuosavo net failu menedzerio neturi, kas is
esmes dar geriau nei prikista nereikalingu programu kurios be rutinimo
neissitrina.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)