Tema: Re: GPS?
Autorius: =MS=
Data: 2013-05-06 10:30:42
Man pradejao sunkiai gaudyti palydovus po naujo romo irasymo (zte blade
mobilkai)
Gaudydavo 20-30min...
bandziau visokius burtus kaip  serveriu kaitaliojimus (europe.pool.ntp.org
arba lt.pool.ntp.org)  tai nepagerejo niekas, iki kol neradau sito:
http://www.modaco.com/topic/351968-satelite-fix-for-gps/
padariu toki gps.conf faila, kaip ten aprasoma tai pasijungia per koki 15-30
sec. :)