Tema: Re: IGO vokietijos zemelapis
Autorius: Caponi
Data: 2013-02-26 13:53:10
Nu tai parase kaip vadinasi tau reikalingi failai (pavadinime esantys TomTom arba NQ reiskia
konkretaus zemelapio sudarytoja, riktis reiketu viena, kuris geriau Vokietijos atveju nezinau, bet
esminio skirtumo, manau, nebus) - atsisiusk ir copy-paste metodu pistelk i telefone iGO direktorijoj
esanti maps folderi
POI (Points Of Interest) - lygiai tokiu paciu budu dominancios salies atsisiunciamas ir atitinkamai
ikopijuojamas i poi folderi.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi