Tema: Re: Windows 8 ir GPS
Autorius: saimhe
Data: 2013-02-14 18:00:45
> kaip suprantu windows 8 kazkas itin
> keitesi su virtualiais com portais itogo bent man nepavyko nei to porto paklausyt
> nei kazkaip kitaip prie jo prieiti.

   Kiek spėjau paskaityt, su portais stebuklai prasideda WinRT (Metro)
skirtose programose. Desktope -- nuo Win7 nesiskiria.
   Paklausymui siūlau dar pažaisti su Portmon,
http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/bb896644.aspx. Jei Location
API tą portą naudoja, tai yra šansų matyti, kas ten vaikšto. (Galbūt
devaisas toks mandras, kad nieko nesiunčia, kol kažko negauna; pavyzdžiui,
SiRF III visai įmanoma taip sukonfiginti, kad jis nieko nesiųs.) Beje,
kai šitaip žaidžiau su BT GPS, tai Portmon nieko nematė, kol prie COM porto
neprisijungė iš jo skaitantis softas. Tiesiog jis prisikabina prie skaitymo
iš porto funkcijos, todėl reikia, kad kažkas ją kviestų.

--
  saimhe