Tema: Re: Navigacija Tailande
Autorius: Bronco
Data: 2013-02-08 13:58:41
On 2013-02-07 14:39, bat0nas wrote:
> Kadangi aš Sygic fanas, tai Sygic turi Tailando žemėlapį.
>
> O kadangi Sygic naudoja TT žemėlapius ir donald parašė, kad TT yra OK,
> tai ir Sygic bus OK.

Gali būti ir Sygic. Tuoj pažiūrėsim kiek tas malonumas kainuoja. Aha,
pirkt vien Tailandui neapsimoka, 20 EUR, o visiems gyvenimo atvejams -
World versija kainuoja 65 EUR. Gal ir neblogai, bet su nuolaida būtų dar
geriau :) Kaip Sygic fanas gal žinai ar dažnai Sygic akcijas vykdo? Nes
dar turiu iki kelionės pusantro mėnesio, galėčiau pamedžiot pigesnio
varianto per akciją :)

> Belieka pasirinkti religiją.

Aš jau pasirinkau Tikėjimą į Purpurinį Drakoną. Vėlu ką nors keist :)))