Tema: Re: PL ir DE ženėlapiai iGo
Autorius: kufass
Data: 2012-11-08 07:33:35
Abu reik siust.
Pirmam magnete bus tik zemelapiai.
Antram magnete -papildomi failai,kurie dedasi i map folderi ,bet veikia tik
su iGO Primo programa.
Bet is antro magneto tau bus reikalingi POI failai.
Tikiuosi nesiunti 9+11 GB ,del dvieju zemelapiu?

"vaikis"  parašė naujienų news:k7ea07$16g$1@trimpas.omnitel.net...

Atsiprašau jei išsiunčiau į privatą, tad kartoju:
Ačiū.
žiuru gudrus labai , tai padek man. Iš 4pda su magnet linku siunčiuos:
Здесь всегда свежая ссылка на карты iGO8.3+: Magnet (03.11.2012)
ir
Здесь всегда свежая ссылка на остальной контент для iGO8.x: Magnet <vat
šitame taip pat yra mapsai. Pas mane iGoMy way 8,4,2,139242. Ka man
teisingiau naudoti?
Dėkui už pagalbą.