Tema: Re: tomtom for truck ir 9.x softas?
Autorius: do
Data: 2012-10-17 23:44:16
Lenkija siaip dar vis prie rytu europos visiems gamintojams, nors ir
deklaruojama kad ten turetu veikti truck versijos tiek pas igo, tiek pas
tomtom, bet toli grazu taip nera. o kas del navcore, tai galincios tinkamai
dirbti su truck zemelapiais buvo 8.391-8.398, na, ir pati pirmoji 8.070, jei
gerai pamenu. gal dar kas papildys ar pataisys mane.