Tema: Re: TomTom Androidui jau yra
Autorius: SAMas
Data: 2012-10-05 13:36:42
Tai tada renkiesi bet kuria navigacija, visos tai sugeba

Beje pamirsau pamineti ant igo eina ir kitu gamintoju zemelapiai ne tik
TT bet ir navteq ir Topmap edition, BazarSoft, Сarte Blanche, Ceda,
Contrast, Emara, Epsilon, MMCN, Monolit, Navigo, OpenStreetMap, Regio
Man labiau patinka po vakaru europa vazineti Navteq zemelapiai, lenkija
Emapa zemelapi