Tema: Re: igo8.3 mapai US
Autorius: svyt
Data: 2012-09-28 23:32:13
as visur vazineju, poryt i amsterdama, o viza daro daba i uzbekija, ten dar
nebuvau, noriu pavazinet iki salciu kelis reisus, paskui bus matyt, musu
firma visur vazineja, rusija man labiau patinka, mazesnis darbo
intensyvumas, yr kada pamiegot, o ir pinigais gal net geriau iseina, na ir
pigaus kuro atsivezt iseina sau...
 butent del adresu ispanijoj ir nepatinka navitekas, tiesa, ten nebuvau jau
metus, pries metus navitekas rasdavo adresus kuriu nerasdavo teleatlasas,
bet rasdavo visai ne ten kur reikia, o anas jei jau rasdavo tai patikimai.
del marsrutu, as pats susidelioju tarpinius taskus kad i sunkelius
nenuvestu, tai kaip ir ne taip aktualu, automatika as kol kas nepasitikiu,
ypac kai vairuoji 50 tonu sverianti automobili, kuriuo neimanoma apsisukti
beveik niekur ir kuris tik teoriskai vaziuoja atbulas. Tai man pasitikejimas
zemelapiu aktualiau uz visus kitus jo privalumus, t.y. jei nezino geriau kad
ir patyletu.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)