Tema: Re: navigacija smartfone bunant uzsienyje
Autorius: svyt
Data: 2012-09-20 08:35:40
pas mane kazkuris galaksi ace, lyg neraso kad 2, (pavasari uz 350 litu su
planu pirkau) nu gaudo pakenciamai greit. jei jis palaiko kruva palydovu, ir
dar skirtingu tai padidint tiksluma turetu, ir siaip geriau, bet kartu
veikiant  vel, is pradziu vieno turi susirint tarnybine informacija, paskui
kito, tai imho kazi kokio greicio neturesi, nebent glonass veikia moderniau.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)