Tema: Re: Help reik sygic su vaistais ir lt kalba
Autorius: arunass
Data: 2012-08-29 07:53:13
Standartiskai yra lietuviskas meniu.
O kokia gali but instrukcija?
Parsisiunti
Sygic GPS Navigation 11.2.6.apk ,nukopini i SD kortele ir paleidi per file
manager.
Baigus instaliuot,jei spausi- paleist programa ,jungsis prie interneto
(geriausiai per wifi) ir pasileis downloaderis.
Parsisiuncia kelis simtus MB programos papildimo. Tada dar reikia pasirinkt
zemelapius ir parsisiust.
Visa tai galima atlikti ir kompu,parsisiuntus programele  Sygic Downloader
1.9 ,tada perkopint is kompo i SD kortele.
Bet sitas metodas yra kritikuojamas newsgroupse ,kaip moraliskai pasenes ir
neatitinkantis siuolaikisku super technologiju.

"So"  wrote in message news:k1j1a7$oaq$2@trimpas.omnitel.net...

o lt kalba yra cia?

zinai man reik instrukcijos kaip zirafai :(

"Zoom"  parašė naujienų news:ep1q38pdq2misumu7hldh5bodm19cfij43@4ax.com...

http://www.gps.lt/forumas/viewtopic.php?f=60&t=5088 ?