Tema: Re: patarimo windows phone sistemai
Autorius: svyt
Data: 2012-08-27 19:40:07
aisku, dekui uz issamu paaiskinima. Jo su palaikymu prasove, buvau wm5
(wm6.5 suinstaliavau ir nesupratau kuom jos skiriasi) fanas, po truputi
pazindinuos su linuksu ir kai jau susidraugausiu niekas man neisiulys kazko
kito, kol egzistuos androidai ar kazkas panasaus i juos. operacine sistema
be praeities sunkiai susikurs ateiti. O androidiniai aparatai vis dideja,
pradzioj delniukai susiliejo su telefonais, dabar androidai ir aple
susilieja su laptopais. aple tai samoningai didina savo rinkos dali tuom, o
androidai taip gali istumt windausus per desimtmeti.
--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)

On 2012-08-26 08:59, svyt wrote:
> ar tinka jai wm5 skirtos programutes?

Netinka. Tai ir buvo didziausia MS klaida, kuri praktiskai padovanojo MS
tureta liuto dali smartphone rinkoje Androidui su Obuoliu. Dar
juokingiau buvo tai, jog jie anonsavo WP7 nesuderinamuma su visomis iki
WM 6.5 programomis gerokai anksciau, nei pasirode pirmieji irenginiai su
WP7 rinkoje, todel developeriai ilga laika nezinojo ka jiems daryti ir
kokiai OS rasyti ir pritaikyti programas, ar "mirstanciai" WM 6.5 ar dar
neegzistuojanciai rinkoje WP7. Kas to pasekoje ivyko mes visi gerai matome.