Tema: Re: reik pagalbos su samsung gt-s5830i
Autorius: svyt
Data: 2012-08-16 21:06:14
kam man to reikia... aciu, as va megejiskai ismokau perinkinet ziguliu
variklius, paskui vindausus, dabar va po truputi i linuksus :-)
per daug man cia nesuprantamu zodziu.
custom romas... nors siaip mintis idomi, arba jei netingi stepas po stepo
isdestai kaip ta padaryt, performatuot 5 minutes, bet kaip padaryt kad
androidas suprastu ko as noriu is jo, duok nuoroda 4pda. tik esminis
klausimas, o kam man to reikia? juk is esmes viskas veikia ir vienoj
particijoj., nu teoriskai....

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)