Tema: Re: oziExplorer stambus Lietuvos map'as
Autorius: svyt
Data: 2012-08-16 16:12:25
man padovanojo kazkas is musiskiu nauja ir puiku zemelapi, tikiuos nesupyks
jei pasidalinsiu. tuoj sugalvosiu kur idet. visgi 800 megu (atrinkau kas
geriausia is to ka atsiunte man, t.y. ten buvo daug variantu, arba mazai
vietos uzimantis zemelapis, arba didesnis, bet gersnis tik rezoliucija,
kurios skirtumo nepajutau )
tuoj parasysiu kur ieskot, bandysiu i linkomanija ideti.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)
vw golf II (Dizelis)