Tema: Re: Navigacija ipadui?
Autorius: SAMas
Data: 2012-07-19 22:06:11
Bandziau ne per seniausiai TT ir iGO ant iPod vazineti, na tai TT
nusivyliau jau vien del to kad nesugeba normaliai vaziuojant parodyti
masteli, su iGO jei nera kokiu posukiu tai tu gali matyti jau uz kokiu
40 km ipreki kas dedasi esnatposikiui iGO priartins.O kas liecia
marsruto sudarymo tai cia jau nuo zemelapiu priklausys. iGO iOS
versijai naudoja Navteq zemelapius.
Beje jei jailbreakintas irenginys tai dar galima susimesti skina ir
zemelapius susidelioti kokias nori salis, nebutina kelti visa europa.