Tema: Re: Marsruto planavimas per PC ir ikelimas i navigacija
Autorius: svyt
Data: 2012-07-17 15:35:54
teoriskai arklys, praktiskai neatsikelia. O ir kam to reikia, as pasiimu igo
ir pridelioju kruva tarpiniu tasku, kai sudetingesnis marsrutas, ju buna
koks 20., bet paskui vaziuojant nakti nereik galvot, bo zenklai daznai
virsuje autostrados o su trumpom sviesom ju nesimato (tik skandinavijoj jie
apsviesti)

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)