Tema: Re: Ar ant Androido yra normaliu nemokamu navigaciju?
Autorius: svyt
Data: 2012-07-06 20:56:24
tai kad nelabai yra ka pirkt, bent nezinau kur, garmino man nereikia, ozio
zemelapi kuris pilnai tenkina gavau dovanu, neaisku is kur, tik sygic iseina
pavogiau, bet tai nelabai rimta programa, (jei reiktu moket nesisiusciau
tikrai, o jei buciau tokia mokama atsisiuntes tikrai jausciausi apgautas,
labai man nepatiko) savadarbis igo kazi ar platinamas kur kaip komercinis,
ir google maps irgi kaip ir nevogtas.

--
vyt/ /

vw kombi od. variant (Dizelis)