Tema: Re: Sugedo Nokia maps žemėlapiai
Autorius: RaR
Data: 2012-06-25 22:00:09
Man irgi buvo visai neseniai tas pats. Įsirašiau naujus žemėlapius,
žiūriu - į Rytus nuo Budapešto tuščias plotas. Perrašymai nepadėjo.
Paskui, kiek prisimenu, ištryniau visus žemėlapius, net, atrodo,
ištryniau visą "cities" direktoriją iš kortelės, pačią Maps išdiegiau,
ir tada viską suinstaliavau iš naujo. Tada viskas susitvarkė.