Tema: Re: Navigacija i senuka GPS
Autorius: svyt
Data: 2012-06-03 12:38:05
a686 bent gamyliskai wm5, poto upgridinau i kazkoki 5.5 berods, manau ner
cia ka speliot per daug reikia pompouotis igo, pageidautina skirtingu
verisju, nes buna kad vienam aparaatui geriau dirba viena, kitam kita
versija, ypac is senesniu. ar net primo, bet sitam daug atminties reikia,
gali pakibinet senas daiktas.

--
vyt/ /