Tema: Re: lt balso i navigacija ikelima
Autorius: kufas
Data: 2012-05-04 20:28:34
Jei nelabai gaudaisi,duok tam ,kuris gaudosi.
Nes vistiek sugadinsi.
O jeigu nori ismokti,pradedi skaityti cia:
http://www.gps.lt/forumas/viewtopic.php?f=29&t=4496
Tada apie Navitel LT balsa nuo cia:
http://www.gps.lt/forumas/viewtopic.php?f=29&t=4289&start=60

Siaip reiketu registruotis Navitel gamintoju puslapyje,naujinti programa ir
zemelapius.
Tada turetu atsirast ir lietuviski balsai.
Nors geriausia isidet kokia iGO programa,nes Navitel skirta Rytu
rinkai:Rusija,Baltarusija,Ukraina,Kazakstanas ir t.t.