Tema: Re: TomTom zemelapiai Ispanijai
Autorius: TomS
Data: 2012-04-21 14:45:10
Beje, pasinagrinejau dabar ko prikista I mano tomtoma, tai ten panasu kad
yra ir western and central mapai ir eastern europe.. Tai gal sueis?
Vieni kaip supratau vidinej atminty, kiti SD kortoj.

"kufas"  parašė naujienų news:jmqmn3$k3p$1@trimpas.omnitel.net...

O man nereikia niekur vaikscioti.
As zinau dar geresnius resursus ir platintojus.
Ir as matau,kurie zemelapiai yra populiarus,o kokie-ne.
Nes pats juos ir talpinu.