Tema: Re: Sygic
Autorius: svyt
Data: 2012-03-31 22:51:26
man kaip tik navigon grazus, bet jis tik rytu europoj tinkamas. Sygic
nesuradau kaip sukurt marsruta su tarpiniais taskais, igo androidui igi
silpnokas,lyg kiek atsinaujino pries pusmeti, nu viena tarpini taska imanoma
ikist su vargais. ko tai navigacija androide labai atsilieka nuo pda ir pna
irenginiu navigaciju, ir naudot tinkama tik megejiskai ar kaip papildoma
navigacija,

--
vyt/ /

e34 524td