Tema: Re: GPS automobiliui
Autorius: Saulius
Data: 2012-03-27 15:08:58
O tas skaitmeninis DVB-T imtuvas veikia Lietuvoj ? Prie specifikaciju raso
kad MPEG-2 compatible - jei cia apie tv tiuneri, tai pas mus reikalingas
mpeg 4

"efka"  parašė naujienų news:jgdsk3$v15$1@trimpas.omnitel.net...

Jei nespjautum i nenauja, tai cituoju savo senesni laiska:

Sveiki,

yra toks aparatas: Garmin Nuvi 1490TV

https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=68763

Kas tingejo skaityti- 5 coliu ekranas. Bluetooth, skaitmeninis TV
imtuvas bei ...

Komplektacija: pats aparatas su dekliuku,4 GB mikro SD, automobilinis
laikiklis, originalus pakrovejo laidas (su TMC bei televizine antenomis)

Sudeti naujausi LT topo bei City Navigator zemelapiai.

P.S. aparatas turi televizijos imtuva. Rodo gerai, bet ne Lietuvoje..
Nes palaiko tik MPEG2. Lietuvoj galima klausyti visu TV stociu audio takeli
Europoj (kur transliuoja) MPEG2, rodo liuks.

Noreciau 450LT

veiksmas Kedainiuose arba kaip sutarsim..

8-630-9605penki
arba
variantas@gmail.com